موارد استفاده : برای استفاده تشخیصی در آزمایشگاه ها
این قلم برای استفاده به عنوان یک محصول کمکی در روشهای ایمونوهیستوشیمی در نظر گرفته شده است. قلم تقریباً مانند یک خودکار معمولی کار می کند. دایره ای که با قلم کشیده میشود پس از خشک شدن آب گریز و غیر محلول در استون و الکل .است با استفاده از قلم میتوان یک دایره آبگریز” در اطراف بخش های بافت ترسیم کرد. این دایره مانعی برای ،مایعات مانند محلولهای آنتی بادی بافرهای شستشو و بسترهای کروموژنیک ریخته شده روی بخش های مختلف ایجاد استفاده در اکثر انواع اسلایدهای میکروسکوپ روکش دار و بدون پوشش از جمله لامهای خیس شده، مناسب است.

نحوه استفاده از قلم:
قبل از استفاده برای جلوگیری از ریختن بیش از حد مایع موجود در قلم در حین استفاده لطفاً دستورالعملهای زیر را دنبال کنید:

  • قلم را وارونه ،بچرخانید به طوری که نوک آن به سمت بالا باشد.
  • درپوش را بردارید و نوک نمدی خشک را چند بار روی یک تکه کاغذ فشار دهید تا هوای جمع شده در آن آزاد شود.
  • مایع اضافی را با ضربه زدن به نوک آن روی یک تکه کاغذ خارج کنید قلم اکنون آماده استفاده است مراحل بالا را تکرار کنید تا نوک نمد در حین شود با ،قلم دور بافت روی لام خشک خط بکشید ممکن است لازم باشد که قلم را بیش از یک بار دور بافت بکشید بگذارید دایره به مدت تقریبی ۱ دقیقه در دمای اتاق خشک شود. مهم است که ناحیه ای که از قلم استفاده میشود کاملاً خشک باشد در غیر این صورت دایره کشیده شده ممکن است کامل نشود. بخش های پارافین دار باید قبل از استفاده از قلم تحت موم زدایی قرار بگیرند و خشک شوند زیرا زایلن معمولاً برای موم زدایی استفاده می.شود دایره کشیده شده با قلم را حل می کند. مرحله بازیابی اپی توپ بافت بوسیله حرارت و گرما باید قبل از استفاده از قلم انجام شود زیرا درجه حرارت بسیار بالا باعث از بین بردن خواص آبگریز دایره کشیده شده با قلم می شود.

مورد احتیاط:

  • برای کاربران حرفه ای.
  • قلم حاوی ۶۰-۱۰۰% ۱-بروموپروپان و ۵-۱۰% دی پنتن است و دارای برچسب سمی است و برای محیط زیست خطرناک است.

شرایط نگهداری:

قلم ممکن است در دمای محیط نگهداری شود به شرطی که درپوش آن محکم بسته باشد.نگهداری در دمای ۲-۸ درجه سانتی گراد نیز قابل قبول است.

برای مشاهده محصولات پاتولوژی مجموعه نیازطب سلامت به بخش پاتولوژی ایمونوهیستوشیمی و سیتولوژی مراجعه کنید.
ما در پیج اینستاگرام مجموعه نیاز طب سلامت آموزش‌های مختلفی در زمینه استفاده از محصولات آزمایشگاهی قرار میدهیم که میتوانید با دنبال کردن پیج از این آموزش‌ها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *